Vill du också beställa en design helt gratis?

OM DU VILL BESTÄLLA KRÄVS DET ATT DU LÄSER IGENOM DET HÄR.
Antar att du som kikar in här är lite sugen på att beställa en bloggdesign?
Jag heter Johanna och designar bloggdesigner på min fritid. Jag bloggar dessutom på min vanliga blogg. Det här är bara en testsida, för er som vill beställa. För det är såhär er blogg kommer att se ut i grunden när ni beställer från mig.

Det som ni själva får bestämma är:
  • Typsnitt på: Inläggens rubriker & innehållstext.
  • Färg på: Bakgrund, Inläggens rubriker & innehållstext. 

Det som ni själva måste bestämma är:
  • Bilder till eran header.
  • Textstil och text till headern
  • Färg osv till själva bloggen och även headern.
  • Vilket namn som ska stå nere till höger i nya inlägg.

Om ni har mer saker ni skulle vilja ändra eller har egna förslag, så är det bara att säga till!
Vill ni ha en speciell design till eran header kan ni gärna förklara för mig så ska jag göra så gott jag kan för att fixa det som ni vill. 

Vanliga frågor:
  • Hur lång tid kommer det ta? Den frågan är väldigt svår att svara på, det är olika från design till design. Vissa tar mycket längre tid än andra, och jag sitter inte heller lika mycket vid min dator längre där jag jag gör mina designer, oftast mer vid min bärbara och även min iPhone. Det tar MAX en vecka om det är inte är många som vill beställa.
  • Kostar det? Nej, det är helt gratis. Det enda som krävs är att min länk i menyn är kvar och även ett inlägg där det står att jag har gjort designen.
  • Gör du bloggdesigner till devote.se? Nej, tyvärr. Men jag gör headers till alla olika hemsidor/bloggar. Jag kan inte devote's m.fl designingsgrunder och det är därför svårt för mig att skapa en design från något som jag inte alls förstår. Så en header kan jag göra.
Så här gör du för att beställa:
Skicka ett mail till [email protected] och fyll i ovanstående. Jag svarar så snabbt jag kan och säger då ungefär hur lång tid det kommer att ta. Där kan du även ställa övriga frågor om designerna. 

Tack!

Lite olika designer, gjorda av mig.
Kommentarer
Postat av: Johanna Rise

Testtesttesttest

2011-11-30 @ 22:50:19
URL: http://juwie.blogg.se/
Postat av: M A R I K A

Hejsan, jag äger även en blogg tillsammans med två tjejkompisar. Vi ska lägga upp humorklipp och ingen av oss är riktigt bra på att göra headers. Jag undrar om du skulle kunna hjälpa oss med det? Alltså bara en header, inte teckensnitt mm.. Tack på förhand!

2012-01-01 @ 12:56:07
URL: http://photosbymarika.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback